Reklamácie

Reklamačné podmienky sú súčasťou Obchodných podmienok, ktoré odporúčame preštudovať pred začatím reklamácie.

Uvedomujeme si, že riešenie reklamácie je nepríjemná záležitosť, ale robíme všetko preto, aby boli obe strany spokojné. Chápeme rozhorčenie, pretože rovnako ako vy, aj my sme ľudia a radi nakupujeme a robíme radosť. Prosíme vás o vzájomný rešpekt, pretože je to najlepší spôsob ako vyriešiť reklamáciu včas a s kľudom. Nie vždy musí byť reklamácia nepríjemnou záležitosťou.

 

 

Doručovacia adresa na reklamácie a vrátenie tovaru:

Sklad Fixito.sk
Mamido Toys s.r.o.
Hlavní 593
735 43 Albrechtice

 

Ako postupovať keď...

1. Je prijatý tovar poškodený

Pri prevzatí zásielky prosím skontrolujte jej stav. Ak je zásielka poškodená (pokrčená, roztrhaná, premočená), ihneď spíšte protokol o poškodení alebo zásielku od prepravcu nepreberajte!

Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, napíšte podrobnosti do reklamačného formulára, kde Vám poradíme ako ďalej postupovať.

2. Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte podrobnosti do reklamačného formulára, kde Vám poradíme ako ďalej postupovať.

3. Tovar je nefunkčný

Na posúdenie reklamácie je nutné zaslať nefunkčný tovar na adresu Fixito.sk - Mamido Toys s.r.o., Hlavní 593, 735 43 alebo odovzdať osobne na predajni.

Upozornenie: Tovar na reklamáciu odovzdávajte vždy kompletný vrátane príslušenstva. V prípade, že sa tovar skladá z veľkého množstva dielov-príslušenstva, informujte sa u predajcu aké diely je nutné k reklamácii odovzdať.

K reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o zakúpení a stručný popis závady.